Jak komunikovat s Městským úřadem

Radnice, autor: Petr Čuj

Z důvodu nařízení vlády je od 22.10. 2020 do odvolání uzavřena budova městského úřadu, mimo pondělí a středu v době od 8:00 do 10:00 hodin a odpoledne od 14:00 do 17:00 hodin.

V uvedenou dobu bude zajištěn příjem veškerých dokumentů od klientů/veřejnosti prostřednictvím pracoviště podatelny - kancelář č. 101 v přízemí budovy.

V nezbytných případech je možno si na uvedené dny domluvit schůzku s konkrétním pracovníkem po předchozí telefonické domluvě.

Žádáme občany, aby se po příchodu hlásili na podatelně městského úřadu - v kanceláři č. 101 v přízemí budovy, kde jim bude daný pracovník přivolán. 

Ostatní dny bude úřad pro veřejnost uzavřen. 

Upřednostňujte prosím písemný, elektronický či telefonický kontakt. 

Komunikace s úřadem je možná elektronicky na mailu: podatelna@vrbnopp.cz, nebo telefonicky na čísle 554 795 111. 

Děkujeme za pochopení. 

(jg)


Vytvořeno 21.10.2020 17:09:25 | přečteno 326x | jgrygova
 

MĚSTSKÝ ÚŘAD

Nádražní 389
793 26  Vrbno pod Pradědem

IČ: 00296457
DIČ: CZ00296457

tel.: 554 795 111
fax: 554 751 610
podatelna@vrbnopp.cz
datová schránka: znnbahx

Napište nám

Další kontakty

Vyhlášky, nařízení a poplatky

ÚŘEDNÍ HODINY

pondělí, středa
7:00 – 11:30, 12:30 – 17:00

úterý, čtvrtek, pátek
(dle telefonické domluvy)
7:00 - 11:30, 12:30 - 14:30 

Další úřední hodiny

QR Vrbno pod Pradědem
TOPlist
load