Jak komunikovat s Městským úřadem

Z důvodu nařízení vlády je od 22.10. 2020 do odvolání uzavřena budova městského úřadu, mimo pondělí a středu v době od 8:00 do 10:00 hodin a odpoledne od 14:00 do 17:00 hodin.
V uvedenou dobu bude zajištěn příjem veškerých dokumentů od klientů/veřejnosti prostřednictvím pracoviště podatelny - kancelář č. 101 v přízemí budovy.
V nezbytných případech je možno si na uvedené dny domluvit schůzku s konkrétním pracovníkem po předchozí telefonické domluvě.
Žádáme občany, aby se po příchodu hlásili na podatelně městského úřadu - v kanceláři č. 101 v přízemí budovy, kde jim bude daný pracovník přivolán.
Ostatní dny bude úřad pro veřejnost uzavřen.
Upřednostňujte prosím písemný, elektronický či telefonický kontakt.
Komunikace s úřadem je možná elektronicky na mailu: podatelna@vrbnopp.cz, nebo telefonicky na čísle 554 795 111.
Děkujeme za pochopení.
(jg)